lördag 10 mars 2012

Roligt att man blivit pensionär... Igår kämpade jag med att hålla mig vaken redan från 21.00, ungefär. Somnade vid två och vaknade halv åtta. Det... känns väl bra. Men vad gör man när man har såhär stor del av dagen att göra någonting av?!

Idag ska vi i alla fall till Hanski och dricka vin. Jag, Sannis, Erica och hon. Kan ju bli riktigt trevligt. Känns som att jag inte varit ut på flera månader. Men nästan! Var ju faktiskt två helger sen........................ Så himla pinsamt. Kan man skaffa sig ett liv?

Vad gör man om man inte går ut? Ser på film? Hellre dör jag ju, faktiskt. Och vad gör man om man är i ett förhållande? Jag vill inte ens tänka på det. Jag har ju inte speciellt mycket erfarenhet av det men... jag får inte upp så roliga bilder av det. MENMEN! Det är säkert ett helt stort party hela förhållande grejen. Säkert!

Om jag skulle råka(Haha?) hamna i ett förhållande kommer jag få höra mycket om det här...
Jag måste sluta vara så bitter innan allt kommer tillbaka mot mig... haha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

There must be some word today!
Deliver the letter, the sooner the better