fredag 16 mars 2012

   När min pappa är borta dansar Tajje på bordet. 

Var ledig idag så jag har städat hela övervåningen. Kanske ändå finns en chans för mig att bli en housewife? Om jag lär mig att laga mat och tvätta, då. Ifall det skiter sig får jag helt enkelt bli strippa. Jag har ju faktiskt skaffat gymkort nu så jag kanske orkar mig upp på strippstången sen. Öh... Fast nä.

Efterlängtade Fredag!! Om ett tag ska jag åka till kallax för att hämta min farmor, min kusin och hennes barn. Eftersom det är så sällan vi ses kommer jag inte alls göra mycket annat än att vara hemma i helgen. OCH GYMMA. Det ni! Ikväll börjar det. Får se hur länge den här motivationen (?!?!?!) håller i sig... hehe....he. Ojoj.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

There must be some word today!
Deliver the letter, the sooner the better