torsdag 29 mars 2012







Men sjuuuuukt hur hurtig man blir när man skaffar hund (Säger jag som om jag vore förvånad? Man har ju inte precis ett val, haha?! Åh ojoj...). Jag kanske inte borde lägga upp bilder och säga sånt här för nu kommer väl alla tänka när de ser mig:''Öh, hon har ju inte ens gått ner i vikt?! Hon som snackar om hur mycket hon är ute och tränar!!''. Men.......... ja. INNAN det händer kan jag väl säga att jag i n t e gjort det. Hehe.... Tyvärr!

Idag har jag ätit broccolipaj och ska nu göra broccolisoppa. Vad är felet? Och vad är det med mig och broccoli?! Jaja...

-''Min favoritmat är tacos vad är din?!?! :D :D''
- ''Broccoli! Allt som innehåller broccoli.''

Hm...
Nu ska jag ut och springa med hunden som jag pratar så mycket om <3
Jag skojar... jag ska inte ut och springa och ska försöka sluta tjata om min älskade lilla PLUTT <3 <3 .......
Slutar. Nu. !!

2 kommentarer:

  1. Fast du behöver ju inte gå ner i vikt, skitsnygg kropp har du! :D

    SvaraRadera

There must be some word today!
Deliver the letter, the sooner the better