torsdag 16 februari 2012

 


Idag fick jag min isbjörn (för att jag är isbjörnsfadder hehe), så nu har jag två isbjörnar hemma. Det känns bra!

Vad som hade känts ännu bättre är om jag hade varit en kille, med tanke på hur många som dör då de ser honom när vi är ute och promenerar. Hunden alltså, inte gossedjuret (HÖHÖ). Det här kanske är min lillebrors chans att äntligen få en tjej?! Jag skojar... hoppas han inte ser detta? 

Men jag får ju i alla fall motion. Och köldskador för att jag aldrig klär på mig meeeeenmen....


Fast nu när jag tänker efter så är det ju faktiskt flest killar som stannat för hunden.
Kanske hundtricket funkar för tjejer också? Kanske jag som ''äntligen får en kille''.
 Haha men gud... nu ska jag ge mig! Usch... Åh... tragiskt. Nä, hejdå!

OCH!!!
Jag lovar att sluta tjata om hunden. Snart...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

There must be some word today!
Deliver the letter, the sooner the better