fredag 16 december 2011

Jag har kommit in i en period då jag blivit less på allt. Inte så att jag ogillar staden och folket men... Jag vill ha någonting nytt! Jag behöver komma härifrån. Tänk om man skulle sitta här och vantrivas resten av livet... Vad tragiskt!


Innan jag fyller trettio år ska jag ha bott i ett varmt land och ett annat nordiskt land. (Öh, eller va?)
Vilka mål i livet jag har! Men ifall jag skulle skaffa mig en lägenhet här skulle jag känna mig misslyckad. Helt ärligt! Vad ska man göra här när man kan se resten av världen...? Dock så är jag ju den bästa på att skjuta upp saker och har svårt med att ta tag i de viktiga. MEN MEN! Plötsligt händer det. 


På tal om det så vann jag på triss igår! Det var ju inte en dag för tidigt... 
75kr! Bäst att sluta när man é på topp, så att säga. He he


Nu ska jag sova för jag råkar ju ha ett jobb, these days. 
Synd att jag inte hinner ta upp mer av denna viktiga information... Nåväl, en annan gång!

2 kommentarer:

There must be some word today!
Deliver the letter, the sooner the better