tisdag 15 november 2011





HEJ!

Jag är ju då uppe med tuppen. Eller, jag har ju int ens sovit någonting. Men de é ju ba för att min verklighet är så mycket bättre än mina drömmar!

Nej, men allvarligt! Varför sover jag inte? Jag är jättetrött men kan inte sluta kolla på Tv eller lyssna på musik. Det här är inte okej. MENMEN. Frågan är ju varför jag ställer en fråga och har svaret?

Tänkte om man skulle vara duktig och gå ut för en promenad men... mörkret känns inte så lockande. Nåväl. Varför gör man alltid dessa onödiga inlägg? Skriva bara för att skriva. Som att någon bryr sig om att jag inte sovit. Som att jag bryr mig när jag kollar tillbaka ''Aha, jag sov inte den här natten förra året!''. Well well...

Gott med Kinamat! Mmmmm...... Waldorf...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

There must be some word today!
Deliver the letter, the sooner the better