tisdag 8 november 2011



Eftersom jag och Sanna inte varit så överdrivet nyttiga den senaste tiden bestämde jag mig för att gå ut och gå igår. Det är ju någonting i alla fall... Sen bjöd hon med mig på yoga. Det gillade jag! Jag var ju inte speciellt vig MEN inte heller stel, så det gick bra.

Tidigare tog hon med mig på... ja, jag vet inte ens vad det heter. Jag vill inte ens veta! Jag hatar träning. Speciellt när det är skitjobbigt. Så jag gav henne några onda blickar och klagade hela tiden. ''Glöm att jag tar med dig på fler pass!'' Sa hon efter passet. Men tur är väl det! Yoga är nog mer min grej.

Annars så funderar jag på om man ska klippa av håret eller inte. Som vanligt, då. Det är ju hur snyggt som helst!! Men jag kommer ju ångra det direkt jag gör det. Jag har inga ögonbryn, inga läppar och är inte pinnsmal. Och det måste man ju vara för att ha jättekort hår. Eller? Ok, nä. Men ögonbryn och läppar måste man ha, annars ser det bara konstigt ut. (Fast det gör det med långt hår också? Haha...)

Det är så tråkigt att ha långt hår! Man gör aldrig någonting med det...
Ena dagen vill jag ha kort andra dagen vill jag beställa löshår. Vilka problem man har!

Nu ska jag gråta och  göra macarons.

3 kommentarer:

  1. Du kan ju klippa dig halvkort och beställa löshår, sånt här som man bara knäpper fast. :) Kommer verkligen inte på vad det heter just nu, haha. Så trög. :(

    SvaraRadera
  2. För att du var först, hur många vill du ha?

    SvaraRadera

There must be some word today!
Deliver the letter, the sooner the better