onsdag 5 oktober 2011


80 romaner för dig som har bråttom.
Många berättar ofta om böcker de läst och filmer de sett. Eftersom jag inte gillar något av det (Ja, det har ju blivit bättre med filmerna!) finner jag det inte ett dugg intressant att sitta och lyssna på någon som ska berätta om en film / bok.


Samtidigt brukar jag ha svårt att sova om nätterna.
Jag brukar alltså inte då läsa en bok eller se en film för att somna.

Amina tänkte på det och köpte mig denna bok! Varje roman tar upp EN sida.
Helt perfekt för mig! Måste vara den bästa boken som finns!


Till och med bibeln finns med;
''Gud skapade himmel, jord och människor.

Jesus, Guds son, offrar sig för att
människorna ska få sina synder
förlåtna.

Men det går åt helvete ändå. ''

Och så är det några fina bilder till det

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

There must be some word today!
Deliver the letter, the sooner the better