lördag 10 september 2011

Jag & min lillebror var ute och ''joggade''. Tänkte att vi kunde ta några bilder också och de blev... jättefina!
Mycket bra fotografer och modeller, må jag säga!



Här har ni då mig. En ganska enkel men fin pose.
Om sanningen ska fram så hann min lillebror inte ta kort när jag hoppa. HIHI
..........
Här hinner han ta bild men har fortfarande problem med fokusen. Nåväl... nästa gång!


Här tar jag en bild på när Anton hoppar. Och, ja... Han syns knappt.
MEN MEN det är väl inte meningen med bilder heller hehehe öh.....

Igår bestämde jag & Amina oss för att G Å in till stan från Hertsön. För att sedan gå och dansa loss på All star. Kul hade vi! All star är ju the place to be nu när de har dansgolv. Till och med amina tycker om All star nu!!

2 kommentarer:

  1. Har dom skaffat dansgolv igen!! :D
    Dom hade ju förut, men det togs ju bort!

    SvaraRadera
  2. Va, hade dom? Det är i så fall tillbaka nu ;) Skitroligt!

    SvaraRadera

There must be some word today!
Deliver the letter, the sooner the better