fredag 9 september 2011

Imorgon åker Sanis till Spanien och samtidigt försöker Emma dra med sig en del av livet till London. Flyttar gör hon för en dansskola. Vilket är roligt och jag hoppas att allt går bra för henne där borta! Men tråkigt för oss. Men vi ses ju snart.

Igår (i förrgår kan man väl säga. Onsdag.) gick jag & Sanis ute i regnet. På väg hem till Emma. Jag försökte intala mig själv att hon faktiskt flyttar på fredag. F r e d a g. I övermorgon! Till London!!
''Kan du fatta det? Hon åker på fredag...'' sa jag till Sanis.
''Ja, men det gör ju även jag.'' svarade hon då.
''Jomen du kommer ju tillbaka!''.

Tänk så skulle hon inte göra det? Det måste hon! Men ... varför tar man allting för givet?
Jag hoppas du inte läser detta innan du åker så att du blir rädd eller någonting.
Jag är inte orolig över flygningen. LOVAR!

När hon kommer hem ska det planeras in ett party! He he
Jag fyller ju hela tjugo år!!!(Vilket känns lika mycket som det plus en nolla!)
Jag ska festa till det med att ha inbjudningkort till och med! :D :D :D Näemen ... det ska jag faktiskt.
Men det var inget speciellt (Haha, eh jo?!). Och tema på detta party måste det ju också vara.
Och kallas för party! Mjaaa... vi får se vad det blir!

Efter det åker vi till Finland för 74(?!?!?!?)årskalas.
Etersom jag och min mosters man fyller år samma dag ska vi även fira där.
Det är ju inte ofta man fyller tjugo år! HEHE

Nu ska vi komma på bra tankar och må bra, visst? Jag fyller ju trots allt tju... Haha, jag skojar! Jag ska sluta tjata om det ;) Smell you later, guys!



Emma & Sanna: Ha det så bra och framför allt: sakna mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

There must be some word today!
Deliver the letter, the sooner the better