söndag 4 september 2011



Igår firade vi Aminas 20årsdag och kvällen blev väldigt lyckad. (Hoppas jag att Amina också tycker, haha??) Vi var lite här och där, som vanligt. Örnäset, Östermalm, Kafelino, Corner och avslutade kvällen på All star. Stötte även på världens finaste Jojjan där! Kul att du också har ledigt någon gång!! ;)

Idag har jag märkt att jag hade roligt igår... Helt död i fötterna och har ju faktiskt mått bättre. Trodde att jag skulle spy lite då & då men jag har klarat mig! Jag har ju även varit tvungen att fara till Nordpoolen och bada med huliganerna... Vilket faktiskt var jätteroligt! MEN MEN.

Nu ska jag ha en filmkväll med två hotta brudar.
Jag måste ju passa på nu när jag har lärt mig att kolla på film. Man vet aldrig när denna period tar slut...
ADJÖKENS.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

There must be some word today!
Deliver the letter, the sooner the better