måndag 12 september 2011

Haha alltså........ hej!

För någon månad sedan drömde jag en konstig grej. Jag hoppade upp ur sängen och började kasta runt allting. Min lillebror (eller så var det min syster?) frågade vad jag höll på med. Jag sa att jag letar efter gäddan som var här nyss. Jag var helt stensäker på att det var en gädda i min säng!

Alltså haaallå, hur dum eru? Vem som helst fattar väl att jag letar efter en gädda?!?

Nu för någon dag sedan lekte jag kurragömma med en drake. Lite sånt jag sysslar med på fritiden, du vet.
I alla fall i mina drömmar...

I morse vaknade jag av att jag hade blivit uppäten av en leopard. Jag höll ju bara på leka med den när jag var på besök i Finland och så... råkade jag bli uppäten. Hm...


Nääääe.... Det är något som är fel!

2 kommentarer:

  1. Har inte du drömt om fiskar i sängen förut också?! När jag har sovit med dig?

    SvaraRadera
  2. HAHA! Det har jag säkert...
    Och bubblorna i töre kommer vi ju aldrig glömma ;)

    SvaraRadera

There must be some word today!
Deliver the letter, the sooner the better