lördag 13 augusti 2011

Tjiiiiiena!!

Jag har haft en jättetrevlig kväll på Örnäset. CeCe har flyttat in dit till en stört fin lägenhet. Fräsch och fin! Fick dock inte ta några bilder idag MENMEN....

Vi drack ett billigt och apigt gott vin. Eftersom Cecilia är utbildad bartender (Och en bra sådan!) så blev vi bjudna på en Piggelindrink. Ursäkta mig men den var sviiiiiiiiiiiiingod (Jag får inte säga svin för någon... ) och jag brukar inte gilla drinkar!

Vi hade planerat att bara sitta där, men eftersom ingen av oss jobbar imorgon passade vi på att fara till Färjan. Eller ja, det var nog mest för att det var deras sista dag för i år...  Det var jättebra musik, lagomt med folk och jag hade hur kul som helst!

När jag cyklade hem höll jag på att frysa ihjäl! Tur att jag tog med mig mössan, haha.
Nu håller jag på att frysa ihjäl igen så jag ska nog klä på mig och lägga mig under täcket...

Update
Vänta nu... det var inte sista gången de körde nattklubb?
Bara sista onsdag och torsag... Nåväl.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

There must be some word today!
Deliver the letter, the sooner the better