lördag 16 juli 2011

Var ska jag börja?
Kvällen börjar bra med lite shopping. Saker jag behöver och sedan en skjorta från H&M + fina ringar.

Jag, Elin & Sanis sitter hemma hos mig och välkomnar helgen med lite 'long drinks'. Handlar lite gott på Coop och fortsätter mot biltvätten på OK. Typ som vilken fredag som helst. Näe.  Vi ville göra det endast(????) för att göra en 'check-in' på facebook men då ville det inte funka. Såklart!

När vi kommer tillbaka hem till mig börjar min grannes katt bråka med våran. Jag blir förbannad!
GAHHHHH så typiskt att en annan tattarkatt ska komma hit nu också när jag skriver det. Haha hur som helst...

Jag blir trött, jättetråkig och känner att jag bara vill sova.
När Sanis & Elin bestämmer sig för att fara bestämmer sig vår kanin för att rymma.


Han springer runt hela huset och när vi kommer nära honom slingrar han sig ur händerna. Så typiskt!!
Lite arg blev jag.


Nu så hoppas jag att jag snart får gå och lägga mig i lugn och ro för den pensionären jag är. Annars....!!

Meeen, hoppas ni haft en fin kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

There must be some word today!
Deliver the letter, the sooner the better