torsdag 14 juli 2011

Tänka sig! Jag hittade ett gammalt läppstift hemma som ser ut som ett jag länge sökt efter. (På stan då.) Och sen hittade jag ett ribbstickat wifebeater linne (Som man borde hitta hur lätt som helst, eller?) som jag länge sökt efter. På dollar store av alla ställen. Ja, hörrni. Vad ska man säga?

Annars så är jag ledig fram tills på Måndag och njuter för fullt av min ledighet. Även fast min 'riktiga' arbetsperiod inte ens har börjat. Har även kommit på att mina föräldrar lämnar mig imorgon och återvänder om två veckor. Hur ska jag klara mig? Tänkte först att min syster kommer få vara barnvakt åt mig men hon är ju helt plötsligt i Turkiet nu...

Och vad är jag för någon ungdom som klagar över att mina föräldrar åker bort? Jaja... he bli no bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

There must be some word today!
Deliver the letter, the sooner the better