fredag 29 juli 2011

Jag:''Är datorn på?''
Min pappa:''Vadå, ska du blogga?''

Haha......... Nej faktiskt inte, men nu när du säger det så.

Efter att jag blivit hämtad på Arlanda åker vi till Vallentuna för att sedan snabbt ta pendeltåget. De hade tydligen bokat bord på Friday's. Åt jättegod mat, drack lite och gick vidare. Det är ändå rätt fint här i Stockholm. Men ba lite!

Nu sitter vi ute på altanen och umgås lite. Det är helt stört hur mörkt det är här! Men samtidigt vill jag inte klaga för det är ju faktiskt så varmt att vi kan sitta där ute utan att frysa. He é mysigt.

Imorgon kommer min syster och då ska vi in till stan. Om det är bra väder skulle vi också bada (Ja, det var ju på  tiden. Har inte gjort det någonting i år... inte förra heller, tror jag? förutom nattbad...) och så vidare. Vi har fullt upp här borta! Tror jag. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

There must be some word today!
Deliver the letter, the sooner the better