onsdag 22 juni 2011

Nyss. Alldeles nyss, gjorde jag någonting stort. Jag beställde en box och några filmer! Då kan jag försöka förklara för er att film inte är någonting för mig. H A R inte varit någonting för mig, kanske.

Jag har aldrig förr köpt en film och brukar ytterst sällan själv välja att se på en film. Om jag nu råkar göra det så är det inte ofta jag lyckas se klart den. MEN, det har ju nu blivit ändring på detta och jag har gjort framsteg!

Ville ba som säga de.
AND don't forget; Rösta på min klänning här!
Vem vill inte gå runt i den / se tjejer i den / se mig i den?!?!?
Haha jag skoja så klart med det sista men TÄNK. Tänk, tänk!

Nu ska jag lägga mig och sova. Jag har ju faktiskt en mörkläggningsgardin(?), these days. Nighty!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

There must be some word today!
Deliver the letter, the sooner the better