onsdag 15 juni 2011

Jag har vänt på dygnet för ovanlighetens skull. Och jag skojar också för ovanlighetens skull. Ligger och myser med katterna och funderar på vad jag ska göra av håret. Jag får ju inte färga det mörkt (vilket jag verkligen vill!!) så... sidecut? Kort? Nej.... Vad ska man göra. Jag är svinsugen på att raka på båda sidorna, behålla luggen och övriga längden bak. Kanske? Kanske inte...

Jag hatar detta med mig själv; jag tröttnar på allt så himla snabbt. Personer, kläder, ställen... ja, allt? Typ. Vilket suger!

Ja, det är inte lätt. Men är det okej att dricka kaffe nu då? Jag vågar ju inte gå och lägga mig när risken att jag inte kommer upp mer idag finns. Nåja...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

There must be some word today!
Deliver the letter, the sooner the better