tisdag 21 juni 2011



HAHAHAHAHAHA
Alltså, jag förstår inte grejen... Varken Kissie, Kenza, paow eller Dessie kan sjunga men ändå ska de göra låtar. Okej, Kenza tar i alla fall sånglektioner och kommer väl kanske kunna sjunga sen (?!). Och kan ju faktiskt sjunga om man jämför med dem MENMEN.! Kul. Bara för att man är känd för en sak ska man prova göra allt. Det är väl bra.(?!?!?!) Det handlar ju inte om att vara bra på det... Nej.

Ok, nu ger jag mig. Jag undrar bara ifall de själva tycker att de är bra på det här.
Men videon var ju i alla fall bra. Haha näe??

2 kommentarer:

  1. Håller så med! och videon var ju ett jävla skämt tittar man noga så är musiken före hennes läppar! hahahah! så jävla B! Hade fan själv kunnat göra så mycket bättre och hon får "proffs hjälp?!" omg! Evelina, ska kanske vi också göra en video och sjunga....för vi kan ju det såååååå jävla bra!!! :)

    SvaraRadera
  2. Hahaha Eller hur!!!
    Ja men du, jag är på!! ;)

    SvaraRadera

There must be some word today!
Deliver the letter, the sooner the better