onsdag 25 maj 2011



Känns bra att jag lyckades slänga in en ansiktsrengöring i korgen då jag och min pappa var och handla. Känns bättre att jag sprang förbi godiset och tog en so called ''superjuice'' istället. Paulúns. Riktigt god, faktiskt. Känns skitbra(!) att jag och min kära vän Hannah beställt 60 par lösögonfransar som snart ligger i brevlådan(?)!!! Nä, men vänta... beställt? Vi vann auktionen på tradera. Men ... same / same?

När jag ändå är igång kan jag passa på att gratta kära Hannah till körkortet!!!!! (som hon tog förra veckan men detta har ju varit hemligt...) GÖTT! Bagarstugan imorgon då. Pizzabakning. Seriöst, jag tror ingen förstår hur mycket jag ser fram emot detta! Efter det tänkte vi gå förbi färjan. Som en liten avslutning, då.

Jag kan även passa på att skryta om att jag bakat pizza på en pizzeria. Yes, yes, i have! Det var dock alkohol inblandat och jag sög. Så jag tror inte att det riktigt är någonting att skryta över eller så borde jag kanske inte ha avslöjat att jag sög? Nåja... Bättre lycka imorgon, så att säga.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

There must be some word today!
Deliver the letter, the sooner the better