lördag 14 maj 2011

IDAG ÄR INGEN VANLIG DAG, FÖR DET ÄR SANNAS FÖDELSEDAG!
Hurra! Och så vidare...

Jag har helt ärligt varit pirrig i magen och inte kunnat sova någonting i natt. Som om det vore dagen innan julafton, när man var liten. Sanna fyller tjugo år idag!!!!! Sjukt. KUL! Och sjukt att jag är såhär glad över detta...Nåja. Jag är inte förvånad, jag är ju som jag är, SÅ ATT SÄGA.  Hehehe

Jag är pigg och funderar på att gå ut och gå. Funderar också över om jag vågar ta ut dessa förbannade papiljotter (Ja, det kan ju också vara en anledning till att jag inte sovit någonting i natt...) och sedan märka att det gjordes för tidigt. Men det är väl okej att gå ut och gå i dem? Hur många kan vara ute vid den här tiden, egentligen? Nejmen...

Jag ska väl fortsätta mysa på med Mr. T här borta, då.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

There must be some word today!
Deliver the letter, the sooner the better