måndag 18 april 2011

Praktik. Attitydproblem. Och så vidare.

Går skitbra på praktiken. Visste ni om att jag hade praktik nu (Och fem? fyra? tre? Vet inte? veckor fram!) ens? Det har jag i alla fall. Började förra veckan och har redan fått göra det mesta. Skitroligt! Eller, det mesta ska man nog inte säga... Men mycket!

Har, tillsammans med Sanis, attitydproblem. Stora & allvarliga. Börjar snart tro att vi måste söka någon sorts hjälp eller liknande. Om det inte blir någon ändring på detta så blir det nog så. Jag har blivit jättedryg. Eller har jag kanske alltid varit det...? Vet inte vad detta beror på ... men det är inte okej!

I ALLA FALL...
Förra veckan var jag med när de beställde in nya smycken. Idag kom de och de är så fina!!! Och massa fina kläder och börsar!!! ALLT!  Åhhh hade ju ändå varit helt okej att vara rik. Lite småroligt sådär. Ba lite. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

There must be some word today!
Deliver the letter, the sooner the better