fredag 29 april 2011

Jag trodde att man blev friskare med tiden och att det hjälpte med att vila.
Har jag förstått detta fel? Jag mår inte alls bra och har fått feber igen! Gött

Jag vaknade klockan sex imorse och jag klarade inte av att sova längre.
Mår inte bra av att ligga ner och inte heller av att stå upp. Såklart(?!).

MEN MEN! 
Träffade en kille från Norge förra helgen. Jag försod i n g e n t i n g av
vad han sa. Det där med att flytta till Norge och tjäna pengar är nog inte
ett alternativ för mig! Sen sa han: ''Jag kan prata svenska, om du vill?''.
Det gjorde han. Jag förstod fortfarande ingenting så det kanske bara var
fel på mina öron... Eh?

Jaja. Hoppas ni får en rolig helg och... gör någonting roligt? Mmmja

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

There must be some word today!
Deliver the letter, the sooner the better