torsdag 28 april 2011

Jag har gått och blivit jättesjuk. Om man jämför med vad jag brukar vara... Jag är nästan aldrig sjuk men när jag väl är det så är jag typ förkyld. Lite feber och sånt. Nu har jag haft så hög feber och så ont i huvudet att jag knappt orkat röra mig. Jag är också jättehes så när jag skulle sjukanmäla mig hörde de inte vad jag sa...

Mår fortfarande dåligt men är lite bättre. Sov hela gårdagen och har svarat på sms i sömnen. Vaknade i alla fall vid 03 idag och kunde inte somna om. Man blir ju stört rastlös när man är sjuk! Det är jobbigt att göra saker men tråkigt att inte göra saker. Orka vara sjuk!

Ska väl försöka se en film eller någonting (Jag hatar att se film...) bara för att fördriva lite tid.
Klockan är ju trots allt INTE ENS SJU! Ja, herregud...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

There must be some word today!
Deliver the letter, the sooner the better