fredag 1 april 2011

hej allihopa!
Som Kenza brukar säga. Som jag brukar störa mig på, ja
Igår var jag for frissan för första gången i mitt liv. DET VAR COOLT! Gjorde mitt hår lite åt det rosa hållet. Eftersom jag fortfarande vill ha aprikosfärgat. Den 'nyansen' jag vill ha är väl den här fast den ser mer... urtvättad ut. Därför är den här mycket bättre! Jag är nöjd.

En man jag träffade på busshållsplatsen igår började prata om hockeyn. Han kom senare in på min hårfärg. Att det såg ut som en bakelse och att min syster är väldigt talangfull. Vilket hon faktiskt är! Sedan blev jag erbjuden ett jobb. Helt okej? Jag tänkte att han ljög om allting han sa men när jag kollade upp på internet så fanns han och hans företag...

Gulligt! Jag skulle få tänka på saken, sa han. Haha...
Nu ska jag börja sminka mig och göra mig redo för dagen. Jag skoja?!?
HEJHEJ! (Som Sannis säger, kom jag just på!)

1 kommentar:

There must be some word today!
Deliver the letter, the sooner the better