lördag 23 april 2011

Känns så konstigt att ligga och sola när det inte är några löv på träden och det fortfarande ligger några få snöhögar lite här & där.

Gårdagen var faktiskt rolig. Kändes riktigt bra att vi hade bil och var nyktra också. Nu på morgonen har jag, Sanis & Antonia legat på altanen och solat. Första gången på väldigt länge jag solar, faktiskt. Solade ju knappt någonting i somras då jag bara jobbade...

På Sanis altan blåser det ingenting och solen ligger på. Jag blir ju ganska lätt brun så jag har redan fått rätt mycket färg. Stört! Har tagit mig hem och ska snart iväg och städa på min pappas jobb.

Ville mest skriva ett inlägg för att denna dagen är underbar och för att jag är glad över att kunna gå med bikini. Heh????!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

There must be some word today!
Deliver the letter, the sooner the better