torsdag 3 mars 2011

Tog ju bara några veckor men nu är den här. Den där saken jag vann. MP4? Rosa... MEN, sånt här får man väl inte klaga över.

Så sjukt. I morse kom en man till klassen. Han stod och pratade hela förmiddagen och jag höll på att somna. Det enda jag tänkte på var utlandsresor och vem den där killen är. Han som är så snygg. Så skulle han sitta och fråga mig saker och prata om min tröja. Öh... ''Jaja, det är inte kul längre...''. Och så var det tydligen jag som var förloraren om jag inte ville pussas med honom. Say what?! Och så visade han hur jag och CC dansar på CLEO. Eller när vi tagit ecstasy. Ja, herregud...

Nu måste jag fara iväg och handla. Jag har ändå glömt vad det var jag skulle skriva såatt... Adjökens

Avslutar med ett fint citat:
''Tänka skjuter ingen hare'' Eller om ni vill: ''Tänka bantar ingen tjockis''. - Cecilia Söderberg, vem annars?

2 kommentarer:

  1. "tänka bantar ingen tjockis" hahahahhaa jag dööööööööör! :D

    SvaraRadera
  2. Kul när framtida arbetsgivare googlar mig. Det visar att jag är en riktig go-getter som handlar i stället för att bara tänka. ;)

    SvaraRadera

There must be some word today!
Deliver the letter, the sooner the better