torsdag 10 mars 2011

Skoldagen var seg. Missade några bussar på morgonen också. Kom bara tio min sent (Vilket jag gör varje dag...), helt otroligt nog.

Som vanligt efter en skoldag var jag helt död. Tog en powernap(?). 16-20. Helt sjukt! På dagen kan jag somna på typ en sekund och sova i flera timmar. Jag älskar att sova på dagen!

Jag måste verkligen sluta säga 'typ'. JAG HATAR DET! Speciellt att skriva det. Så fult. Så jobbigt!

Annars så är det ju helt sjukt att det är fredag imorgon. Reeeeedan?! Jaja. Det är ju bra.
Ska fortsätta se Dr. 90210. Varför är inte sensing murder på tv nuuuuhuhu? Jag tycker det är skitbra!! haha hoho hihi.

hhahahahahaha 
jag kanske redan har skrivit om det här men isåfall får ni leva med det;
Sedan vi började skolan har en annan klass klagat på oss. HELA TIDEN. Om ingenting!
Nu i veckan kom deras lärare in och klagade än en gång. Efter att hon klagat på oss började
hon fjäska och säga fjantiga saker. Jag blev skitarg. Det blev nog hela klassen!

När hon hade gått ut ställer jag mig upp och säger:''NAE, nu är jag less! Jag ska sänka mongot!!'' och går mot dörren. Alla i klassen blir chockade och säger:''Neeeeej, det blir bara värre! Gör det inte!''
Jag behövde gå på toa och ville skämta med dom men trodde inte de skulle ta det så seriöst.

Ofta jag skulle gå och slå ner en lärare. hahahahaha
Ofta jag ens hade kunnat?! Ja, herregud

Igår ringde Evelyn förresten.

Jag: HEEEEELLO

Hon skrattar jättemycket och får knappt fram någonting.
Tillslut får hon fram;


- Jag har suttit och kollat på Björn Gustafsson på youtube. Och... han påminner så mycket om dig!! Så roligt! Skämtar likadant OCH när han ska vara en brat i Parlamentet!!! hahahahaha så likt dig


Va?????!!
Alltså Evelyn :'D
Hon tycker också att jag ser ut som en Mangafigur när jag gör mina konstiga miner.
Haha... det är dock typ sant.

1 kommentar:

  1. Haha, bra skämt du drog mot din klass :D Får mig att tänka på då jag gick på Fordons, vi gjorde alltid dumma grejer och sånt för att vi skulle orkar vara där i skolan hela dagen.

    SvaraRadera

There must be some word today!
Deliver the letter, the sooner the better