fredag 18 mars 2011

Sitter på skolan och ska börja på vårat projektarbete. Kollade min mail snabbt och fick ett jobberbjudande i Stockholm. Jag vet att jag inte vill tillbaka dit men ändå känner jag mig kluven. Jag vet ju vad jag vill göra här och ska göra. Men... klart jag blir lite sugen. Men det ska inte hända!

Dock är jag svinsugen på att flytta utomlands efter sommaren. Bara flytta till Finland tror jag hade varit roligt. Men då är det ju dessa planer. Fast... borde man inte passa på att göra dessa roliga/ konstiga/ spontana/ dumma OSV grejer när man är ung...? Ähhhhhhh. Man vet ju aldrig med mig! Vi får helt enkelt se. Jag är sämst på att planera saker och kommer nog alltid att vara det. Jag lever i nuet, så att säga. Haha öh, jag skoja? Tönt

Nu måste jag jobba lite också.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

There must be some word today!
Deliver the letter, the sooner the better