söndag 27 mars 2011

Så skönt att asfalten syns och det är ljust ute. Finns ju lite hopp om att det faktiskt kommer en vår i år.
Igår när vi åkte in till stan var det ju ''Earth Hour'' och det bara blev alldeles kolsvart överallt. Jag trodde världen höll på att gå under eller någonting (Haha??) innan Sanna kom på att det var Earth hour. Det var riktigt mysigt, faktiskt.

Vi var och såg Movits. Blev mosade och så vidare. Var inte allt för festligt så vi bestämde oss för att skjutsa min broder och sedan gå på All Star. For till Adam, åt lite, skratta mycket och klockan råkade bli sex. Eller sju, kanske till och med? Jag vet inte. Det var iallafall läggdags...

Vaknade vid tio. Somnade om, vaknade, somnade om osv. Varit barnvakt. Har med andra ord inte varit så överdrivet pigg. Men, jag lever! Funderar dock på att gå och sova nu. Har ju bara tagit mig en timma (Utan att överdriva) att skriva detta inlägg. Helt okej. I'm out

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

There must be some word today!
Deliver the letter, the sooner the better