måndag 14 mars 2011

Idag fick vi besök från Luleå & Co. Vi fick ge några idéer på vad de kan göra för att förbättra Luleå. Hon tyckte faktiskt att våra idéer var jättebra och skulle ta upp dem med de andra. Våran lärare erkände också att hon tycker jag & Cecilia är jätteroliga. ''Ni är så roliga! Det är ju faktiskt jättekul att komma till jobbet''. Vi har faktiskt jättekul på skolan.

Ihelgen har jag suttit och längtat till att den nya veckan ska börja. Så stört! Tråkigt att allt snart är slut, ändå... MENMEN. Vi har ju massa med fina framtidsplaner så det blir nog bra ändå.

Annars så har vi suttit och kollat på klipp på Téskedsgumman och lite sådant. Än en gång kommit fram till att jag är lik henne. Speciellt när jag rynkar näsan. Hahahhaha... Sånt är livet.

Nu ska jag äta och sedan hämta barnen på dagis. Latero

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

There must be some word today!
Deliver the letter, the sooner the better