onsdag 30 mars 2011

Idag är en fin dag. Jag har vilat upp mig och solen skiner. Jag har, sedan jag flyttade hem, haft ett välstädat rum men på senaste tiden har det varit k a o s. KAOZ! Denna dag bestämde jag mig för att göra en förändring. Känns apigt mycket bättre nu!

Antingen så är det så att livet är stökigt när rummet är det, eller så är det tvärtom. Men jag tror hursomhelst på detta! Känner även att de fula gardinerna gör rummet så mörkt och trist att jag väljer att byta ut dem idag. Funderade även på att ta en promenad men jag verkar ha någonting emot dagen. Jag tar mig verkligen inte ut men direkt det blir mörkt är jag utanför dörren. Öhm. Jaja...

Har även fått veta att jag ska få skatteåte... det där vad det nu heter. Ni vet! Känns ju helt okej med tanke på att jag HELT PLÖTSLIGT lever på 1050:- i månaden. Nej vänta. Jag har ju inte ens fått det utan mitt första studiebidrag kommer imorgon!!!! DÖ. da mig. Men iallafall...

Jag ska iväg till min syster och fika lite nu.
Mmhejdådådå

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

There must be some word today!
Deliver the letter, the sooner the better