onsdag 9 mars 2011

Huvvaligen! Jag har haft jättebra hy länge nu. Helt plötsligt har jag fått dålig. Det är inte finnar utan det ser mer ut som utslag. Det är någonting / NÅGON jag är allergisk mot. Nä, men... De kommer och går, typ. Nu är min hy fin och senare kommer den vara äcklig. Skumt. Hoppas detta gav svar på era frågor ni hade till mig!

Dricker mitt gokaffe och äter min supernyttiga frukost såhär efter morgonpasset. Träningspasset, dvs. Nä, tänk vad tråkigt det hade varit om jag blev värsta träningsmänniskan. Då hade jag suttit och pratat om hur duktig jag var, hela tiden. Som tur är finns det ingen chans i världen att det händer!

Jag gick förbi spegeln tidigare idag och hade uppdragen tröja. Stannade och kollade på min navel. Min navel som inte finns! Min syster har alltid skrattat åt den och sagt att jag ''inte har någon navel''. Inte förrän nu har jag märkt att det faktiskt är sant. Alltså tinyshit. Påtal om träning då, ja. (?!?)

Vad vill ni läsa om då, kära bloggläsare? ''Gissa bajset''? HEHE sköja. Nu ska jag göra bort min läxa (eller.....?) och senare slinga Hanskis hår. Visst är Ville Valo dösnygg? Blir helt pirrig i magen när jag lyssnar på HIM och när jag ser Ville valo. Mmmmmm.... Fast jag får gåshud när jag lyssnar på In flames. JJAJA, vadå göra allt för att slippa läxan...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

There must be some word today!
Deliver the letter, the sooner the better