tisdag 1 mars 2011

hhahaaahhahahah ................
ihelgen gick vi förbi Magasin 3. Där var alla jätteglada och trevliga. Vi hade skitkul och dansade massor. En tjej kommer fram till mig och säger:''alltså, jag dööör! Jag är inte lesbisk eller någonting, men jag måste bara säga att du är jävligt snygg!!''. ''Tack, vad gulligt'' säger jag och tänker inte mer på det.

Ett bra tag senare kommer en annan tjej fram, tar tag i mig och drar iväg mig från Amina. Jag hinner inte fatta vad som händer (för jag var skitpackad!!!!!! Nä, jag skojar. Allt gick bara så snabbt.) och sen börjar hon typ... tafsa på mig?!?! och försöker sedan strula med mig.

En annan kommer fram och säger ''Jag måste bara krama dig!!!'' och går sedan. Eh?

Jag börjar tro att jag ser lesbisk ut... gör jag det, eller?
Eller så var alla bara väldigt...glada?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

There must be some word today!
Deliver the letter, the sooner the better