torsdag 17 mars 2011

HEJ.

Idag har det varit en jobbig dag. Jag har varit bitter och jättetrött. Med tanke på att jag endast sov några få timmar inatt är det inte så konstigt. Tog en powernap när jag kom hem och mår nu tusen gånger bättre. Har hittat massa mys här på internet. Massa apbra musik!

Hur fult är det inte att jag ÄLSKADE Håkan Hellström, The Sounds & The Ark när jag var mindre? Eller, fult & fult...? Alla tyckte det var jättekonstigt och sa saker som:''Håkan Hellström är bög och har ingen sångröst''. Ehm. Jaha. Nu helt plötsligt är det ''coolt'' att gilla hans musik.

Jag tycker dock fortfarande om de låtarna precis lika mycket som då, men... Håkan. Vad har hänt? Antingen så har jag fått jättedålig musiksmak eller så gör du dålig musik nu. Det är inte värt att trängas med småbarnen (som tycker att det är ''inne'' att gilla din musik) för det där. Tyvärr.  Fast jag kan väl inte påstå att The Ark gör bra musik, heller. Varför satt jag och lyssnade på dem? Eh...

Hursomhelst så väntar jag på att Sannis ska komma in för att godkänna några bilder från helgen.
Såatt... ni kanske får se några bilder från helgen lite senare. Smell ya later

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

There must be some word today!
Deliver the letter, the sooner the better