tisdag 1 mars 2011

Eftersom gårdagen bjöd på ett fint väder tog jag mig upp mot Hertsö Centrum. Mötte upp mina fina tjejer för att sedan sätta oss ner och njuta av varandras sällskap. Adina roade sig själv medan jag och milfen pratade om livet.

När det började bli lite kyligare drog vi in till Amina & Adina för att ta oss en kopp té. Lekte med pony's och fick en förfrågan om att komma in i Adinas lilla tält. Jag tackade nej. Heh... Såg lite Pippi och Pororo. Var nära på att kidnappa Adina. Adina kan nog få vilken person som helst i världen att bli sugen på att skaffa barn. Men jag nöjer mig gott och väl med att vara moster. Och att få vara med Adina, såklart :)

Hur snygg är inte Amina i glasögon också?! JAG VILL OCKSÅ HA GLASÖGON!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

There must be some word today!
Deliver the letter, the sooner the better