torsdag 24 mars 2011

Dagen började dåligt. Jag ville inte kliva upp och snoozade fram till halv åtta, eller någonting sånt. Då jag annars kliver upp ungefär halv sju var detta en stor tidsförlust vilket resulterade i att jag varken hann fixa smink eller hår. Hinner hur som helst med bussen.

Dagen innan tänkte jag sova med hårspolar. Blötte håret och la in massor med mousse. Ångrade mig och tog bort spolarna. Mousset var förstås kvar... Därför valde jag att ha mössa på mig idag.

När jag sitter på bussen får jag ett sms från CC:
''Åh HERREGUD så grisig jag är idag. Tog för mycket mousse när jag skulle fixa håret och blev så kladdig att jag får ha mössa idag. Buhu, Skynda däj nu, Eve ;)'' Vad är oddsen att samma sak hänt henne?

På rasten bjöd CC på blåbärspaj. Jag tänkte på Hanski och helt plötsligt kommer hon fram där från ingenstans. Jag hann inte fatta vad som hände och trodde jag drömde. Haha?? Dagen blev hursomhelst bättre!
Efter skolan gick vi förbi Kicks. När jag hälsar på Millan säger hon:''Men gud vad läskigt! Jag tänkte just på din syster!'' Haha, vad händer?!

Och! Och! Och!! Innan jag gick till bussen såg jag ett oöppnad brev. Tänkte att det inte kunde vara ''någonting viktigt'' som jag tänker om alla brev. Inuti brevet finner jag en biobiljett. Yeeeeey? När jag kom hem från skolan kollar jag min mail och ser att jag vunnit produkter från Matrix Biolage! Ganska kul, ja.

När jag kom hem möttes jag upp av en sjuk Naimeh. Åh, Snuttan.
Har även hunnit med en tupplur, hehehe. Den missar jag aldrig. Det bästa på hela dagen!

Nu ska jag fortsätta kolla hockeyn.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

There must be some word today!
Deliver the letter, the sooner the better