torsdag 3 mars 2011

Bara för att Adam jobbar i natt ska jag skriva ett inlägg!
Så...  idag har jag varit och bada med Ebrahim & Naimeh. Fick mest dra runt och hålla i Naimeh då hon trodde att hon skulle drunkna... Även fast hon nådde botten. Ebrahim frågade om jag hade en snopp, drog ner mina bikinitrosor och sa:''Näää, du hade en snippa!''. Ehm...

Stressat runt och försökt få min telefon att bli normal igen utan något riktigt bra resultat... frågan är ju varför jag inte lämnar in den. Fått tusen missade samtal och lika många sms. Varför vill alla någonting när man inte har tid, eller är vid telefonen? Jag brukar alltid annars svara. Eller?

For och kollade två perioder av min lillebrors match. Tyckte att det räckte när målvakten ville finta bort en motståndare, misslyckades och det blev mål...

Har tänkt på en sak idag. Att jag alltid vill säga klart meningar. Sen när jag säger fel blir alla skitarga. Typ:

''Ja, men han är helt... alltså...'''
''Störd?''
''Näää... han är...''
''FUL?''
''Men nej! Han...''
''Är dum?!?!''
''NEEEEJ HAN ÄR SNYGG!!''

JAJA...... Speciellt lärare. :') dom ba men ''TYST EVELINA! Jag försöker ha en genomgång.''
Hur mycket jag än vill sluta gissa kan jag inte! Fast oftast säger jag saker som jag v i l l att de ska säga och inte vad jag tror att de ska säga. Annars så... var det väl inte mycket mer än så.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

There must be some word today!
Deliver the letter, the sooner the better