onsdag 16 februari 2011

Städerska är ju yrket för mig, alltså. Har just blivit klar med toan, mitt & Antons rum. Blev dock ledsen över fulgardinerna. SKITFULA. & den där fula lampan. Jag dör... Hatar färgen. (Öh, finns det någonting i världen jag gillar egentligen?)

Jaja... men det får väl vara fult då.
''Shit, jag svettas ju!!'' Skrev jag till Amina. ''AHA, har du tränat?!?'' Öh... va. Nä... städat. Men typ samma sak ändå. Jag tränar typ två gånger om året. Alla behöver ju inte vara smala och vältränade. Heh...

Har fått i uppgift att läsa massa finska tidningar, av min moster. Har ju tusen stycken så att... det är väl bara att börja..................................................................

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

There must be some word today!
Deliver the letter, the sooner the better