måndag 21 februari 2011

Kul att sjuksköterskan tydligen ''inte fick tag på mitt blodkärl'' så hon åkte runt med nålen i armen på mig. SKÖNT. Sen så fick hon inte nog mycket blod därifrån så hon var tvungen att göra samma sak på andra armen. ''Du kommer nog få ett litet blåmärke där nu...'' ÖH. JA jag kan se det eftersom hela min arm blev röd! Nu känner jag mig typ förlamad. Trodde jag skulle dö när jag körde bil... Fast det är inget ovanligt, dock.

Alltså. Alltid när jag hämtar min lillebror på hans träningar tänker jag... hahaha... ''Undrar hur det hade känts att köra över honom nu när han går där?'' ................................................... OCH JAG HAR TVÅNGSTANKAR!! Ok, just kidding. Så illa är det här inte.

Och ibland när folk springer över vägen när det inte finns något övergångsställe. Typ som idag. Så sprang en ung lite kraftigare kille över vägen. Han tog sats och s p r a n g över vägen. I samma hastighet som jag går...  Då känner man ju att man bara vill trycka ner gasen och köra över honom. ELLER ALLTSÅ VA. Nääää... Men.

Alltså shit. Tänk om någon polis typ skulle läsa det här. Dom hade typ tagit ifrån mig körkortet...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

There must be some word today!
Deliver the letter, the sooner the better