fredag 18 februari 2011

Jag har varit och lämnat mina föräldrar på flygplatsen. Skjutsat min lillebror till skolan, bibblan och sedan träning (MEN OVANLIGT!!!!!). Fick just ett sms från min faija

''Toaletterna på planet är frusna så vi har inte lyft ännu''
en minut senare...
''Nu lyfter vi heippa!''

Öh, okej? Jaja... sitter och väntar på att Amina ska bli klar. Vi ska förbi affären och köpa lite saker. Sen ska vi basta, laga mat och sådant. Vi får väl se ifall bastun brakar som den gjorde sist... ANNARS SÅ... ja. Det var väl det. Varför sitter jag ens och skriver när jag inte har någonting att säga? Sitta här och kallprata med bloggen liksom... va äre för nå. ?.!.?! Alltså N A E .... godbajs.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

There must be some word today!
Deliver the letter, the sooner the better