torsdag 24 februari 2011

Hej. Och så vidare.

Igår vaknade jag av att jag blödde näsblod. Med tanke på att det är typ första gången (Okej, andra kanske.) i mitt liv som jag gör det, fick jag panik. Somnade dock om och tvingades senare upp för en lunch med Pia & Amina.

Fick även i uppgift att hämta huliganerna på dagis. Hann prata lite med mammor om barn och... sånt? Hjälp! På tal om barn så vet jag vad som är felet på min mage. Jag är gravid! Haha sjukt...

Sedan åkte jag vidare till Adam. Drack kaffe, såg scary movie 2 (Hahahaha alltså.... den filmen!), snackade skit om mig. Nejmen, typ. Pratade i alla fall om hur trög jag är. Hahaha.... Varför blir jag fortfarande förvånad över mig själv? Eller. Det blir jag nog inte alls! Då hade jag typ suttit och gråtit nu. Vad ska man säga. Jag är en ganska obrydd person. Förvirrad? Lite allt möjligt, kanske.

Annars så är det ju skola imorgon för min del. hehehe...he.. he.... Öhm. Ja.
Jag hoppas ni förstod att jag skojade om att jag är gravid...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

There must be some word today!
Deliver the letter, the sooner the better