söndag 27 februari 2011

Hej, fucking bloggläsare!
Jag borde nog kolla upp vad jag lider av. Men först ska jag berätta om min syster. Hon ringer mig och berättar att hon är på väg hem. Hon är på vår baksida, faktiskt. Här i Luleå är ju snön inget att leka med så att säga MEN en tjej från Umeå vet väl inte sånt. Tydligen.

''Jag slänger iväg min påse nu och försöker komma fram!'' säger hon. Jag går ut för att kolla läget. Där kämpar hon på och ber mig skotta fram henne. Jag står där i tofflor (varför?) och börjar skotta. Hon slänger iväg väskan på mig och fortsätter kämpa. Hon orkar inte ens vänta på att jag ska bli klar så hon säger ''JAG HOPPAR NU!''. Hon hoppar. Faller. Börjar åla sig fram.

Hon ligger där på marken i sin fjällräven och ser ut som en strandsatt val. Jag har nog aldrig skrattat så himla mycket! Eftersom hon ungefär ''trodde att hon skulle dö'' hann jag inte springa och hämta kameran... TYVÄRR.

Och nu till en annan sak. Jag har sagt det förr och måste säga det igen. HUR SNYGG ÄR INTE JOSEF STALIN PÅ BILDEN DÄR UPPE?! Mhhhhhhhmhmhmh.... Frisyren är också skitsnygg men så tråkigt att precis alla killar ser likadana ut i håret nuförtiden. Förutom typ de som bor i Töre. Min lillebror ville antingen klippa sig sådär eller spara längre så att han kan ha det uppsatt. Nu är det ju min bror vi pratar om så jag bryr mig ju inte speciellt mycket MEN det är stört snyggt. Mhmhmh............................. Ifall ni har någon kompis/bror/pappa (EH?) som brukar ha det.Call me, bitch!

Hur som helst så hoppas jag att han sparar. Men varför tar jag upp det här, är ju frågan...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

There must be some word today!
Deliver the letter, the sooner the better