torsdag 27 januari 2011


Tidigare idag knäppte jag massa kort på mig själv till det där himla CVt. Inte så roligt. Tog sedan en promenad upp till ica för att köpa mig en hårfärg. Den jag ville ha fanns inte där så jag fick ta en ännu längre promenad till Coop Extra. Därefter skulle jag ha min aprikosfärg så jag tog mig till stan.

Frisören tyckte att jag skulle komma tillbaka efter att jag lagt in den färgen jag har i nu, så att vi ser vilken nyans jag ska ta för att få det bästa resultatet. Som tur var så gick 10an hem till Hertsön just efter.

Jag har ingen aning om hur ljust håret kommer att bli och om jag måste ha ännu mer blekning i det... Men vi får se. Hoppas på att ha en helt okej hårfärg till på lördag i alla fall. Då ska vi fira finaste Cyrel som fyller T J U G O år!! Shit, vad roligt. Jag taggar redan!! Dresscoden är 'Sexy'. Detta blir svårt... Men jag tror jag ska kunna gräva fram någonting gammalt.

JAG LÄNGTAR!
Och så har jag äntligen fått ett efterlängtat SIM-kort och mobilen är inte längre spärrad. Så nu går det ganska bra att få tag på mig. Öhm... OCH imorgon ska jag hitta på någonting med ma gurlfriend Amina.

Det är väl pretty much it. Hur läget ser ut just nu alltså.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

There must be some word today!
Deliver the letter, the sooner the better