söndag 23 januari 2011

Igår blev jag och Amina bjudna över till en vän för lite 'förfest'. Vi drack inte, vilket var riktigt skönt både då & idag. Vi tittade förbi på Magasin 3 vid tolv tiden. Stannade tills de stängde och hade riktigt trevligt faktiskt. Var inte alls mycket folk och det var väl tur det. Annars trängs ju alla på dansgolvet och alla börjar bråka och så vidare. Usch.

For senare in till stan och stötte på många bekanta. Var ju roligt att se hur alla onyktra människor snubblade ut från All star. Mindre roligt var det när man kom på att man ser minst lika ofräsch ut själv när man är onykter. Jag dör. Många blev förvånade över att vi var nyktra och det var väl vi själva också.

Håller på att ladda upp en video från när vi åkte snowboard. Den är väl inte speciellt intressant men. Ändå. Annars så har jag svinont i huvudet och har tagit en 'powernap' på några timmar. Ojdå. Min pappa har tydligen försökt väcka mig men jag har ju typ legat i ide. Stendöd! Känns som att febern är påväg... det svider i ögonen och ögonlocken är tunga. Skönt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

There must be some word today!
Deliver the letter, the sooner the better