fredag 21 januari 2011

make avatar

Dagen började med att mina föräldrar vägrade väcka mig, även fast jag bett dem göra det. Min ofungerande väckarklocka skulle vara hjälpen till detta. Denna ofungerande väckarklocka väckte mig inte men som tur är så snarkar min katt så pass högt att jag vaknar.

Klockan elva skulle jag möta upp Amina inne i stan. Den planerade tiden var omöjlig att hinna till så jag fick komma lite försent. Väl inne i stan har vi inte allt för mycket på hjärtat och till allas stora förvåning inget shoppingsug heller. Efter någon timmas sökande efter ett shoppingsug sätter vi oss på Wayne's och tar oss varsin kaffe.

Våra samtal går fortfarande segt och är inte speciellt intressanta. Tjugo minuter går och dessa tjugo minuter känns som en evighet. Till slut börjar vi prata om nyårsafton. Berättar för varandra hur vi beter oss då vi är onyktra. Då började samtalet bli riktigt intressant och nästan för roligt. Vi skrattar så att tårar rinner och käken blir öm.

Berättade för Hannah vad Amina sagt om mig och hon kan tydligen inte göra någonting annat än hålla med. Fattar inte vad jag har fått den grejen ifrån. Jag vet inte hur man ska förklara detta men... ; Tydligen så håller jag upp nedre delen av armen (underarmen??????) och vinklar sedan ut handen. Typ som en bög (& jag...) skulle göra ifall han hade en handväska i armväcket.  Så, ifall ni någonsin ser mig göra så vet ni att jag är full.
Alltså... snälla säg att det i alla fall finns EN person som förstår hur jag menar...
Hursomhelst så for jag till min syster efter att ha varit på stan. Hannah & Christofer klippte sig. Även jag efter många om & men. Heeeeehh... Det var ju ett bra tag sen jag klippte mig så jag har ju hunnit glömma bort hur skönt det är med oslitet hår. schöööönt. Sen ska jag slinga mig snart också och sedan kan jag äntligen stoppa i en färg i det. HeEHEHeehEH SPäÄNNAnDe!1!!11!1

Jaja, nu ska jag äta fondue. Nomnommmmmmm...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

There must be some word today!
Deliver the letter, the sooner the better