onsdag 26 januari 2011

Dagen började med att jag blev väckt av ett samtal. Samtalet kom från polisen som ville att jag skulle kolla upp ett nummer. Jag sa till dem att jag skulle kolla upp det och sedan ringa upp. Jag somnade om och har inte ringt upp än. Borde jag?


Senare vaknar jag av att Anne är på besök, så jag tar mig till nedervåningen och dricker en kopp kaffe med henne och min mamma. Kommer senare på att jag borde dammsuga i mitt rum och att Evelyn är påväg hit, så jag börjar mitt försök på att få upp dammsugaren till mitt rum. När jag väl ska börja dammsuga suger den fast i mattan så hårt att jag måste försöka slita lös den därifrån. Jag lyckas endast få med mig en del av 'slangen'(Heh???) som sedan suger sig fast i mitt bröst... OCH JAG SKOJAR INTE ENS. Vet ni hur ont det gjorde?!?

När jag har bråkat klart med dammsugaren och äntligen ska böja mig ner för att sedan lyfta upp den, råkar jag hälla ut vatten över hela den. Och min plattång! Jag trodde glaset var tomt OCH jag tänkte inte så långt att det skulle vändas upp&ner ifall jag böjde mig ner....

Nu tar i alla fall Evelyn en liten powernap och jag ska skriva klart mitt CV... KULIS.
Hon har även gjort ett jätteroligt och jätteintressant klipp till er. Ohmy... hahaha alltså Evelyn och hennes humor!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

There must be some word today!
Deliver the letter, the sooner the better