torsdag 23 december 2010

Mina föräldrar ringde och väckte mig. ''Jaha, vad tur! Jag som trodde du låg och sov. Dåså, gå och koka lite kaffe!'' Öh. Ja, jag sover?! MEN OK. Så jag ska väl gå iväg och koka lite kaffe, duscha och sedan packa. Mongodanko har varit svinarg på mig för att jag har sovit. Han började stöka inne på toaletten för att jag inte ides stoppa på kranen åt honom. Son of a...

Men varför jag började skriva här var för att säga G R A T T I S (!!!!!!) till fina Hanna Drugge som tagit körkort idag!!!!!!!!!!!! Shit, jag vill ocksåååå. Tänkte jag säga... Så nu vet jag inte riktigt om en resa till Luleå är så bra när man kanske ändå inte vågar gå ut? Nä, men faktiskt så tror jag att hon är som gjord för att köra bil ;) 

1 kommentar:

There must be some word today!
Deliver the letter, the sooner the better