onsdag 29 december 2010

HEJ. Ni kommer väl ihåg mig?
Min mamma var stört sugen på en resa till Egypten. Hon har suttit och kollat på en ett bra tag nu. Hon lovade till och med att jag skulle få följa med. Och jag skulle även få betala resan själv <3 (!!!! förbannade...). Jag tänkte att det väl ändå var helt okej bara jag skaffar mig ett jobb (TYP NU!!).

Sen helt plötsligt ba:''aa, asså... nu ere ju så att vi ska få åka på en gratis semester ochsåeh... du får ju inte följa med. BIAATCH!'' typ. (Min mamma pratar också sådär? Eller...) Så det var ju mindre kul.

Med andra ord måste jag stanna hemma med min lillebror som är typ tolv, beter sig som tre och tror ändå att han är tjugo. Ordet städa finns inte med i hans lexikon och kommer nog aldrig göra. Ifall man ber honom städa så kollar han på en som om man vore dum i huvudet. Stöka vet han ganska väl vad det är, men jag börjar tro att det har någon helt annan betydelse för honom...



JAJA, jag ska väl försöka ta mig ur denna vinterdepression.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

There must be some word today!
Deliver the letter, the sooner the better