fredag 19 november 2010


Som om jag inte har varit nog arg innan spotifyreklamen kom. Panta mera låten då. Jag vill dö. Jag sitter här och kniper ihop min läpp och ser ut som citron. Jag sitter och lyssnar på låtar som får mig att må bättre men sen helt plötsligt kommer den låten. Inte en 5sekunderssnutt utan EN!HEL!LÅT! Näe, jag fattar inte. Jag trodde att jag hade den på min playlist och ville gråta... nanananana COME ON! feels so good being bad. HEijdå.

____

upfuckingdate!!!!!
stycket ovanför skrevs alltså 19:36 och nu klockan 19:45 kommer reklamen igen!!
DETTA ÄR INTE SANT! Jag orkar inte med livet mer. Åhhhhhhhhhhhhhhhhhhh. Hata spotify. Jag måste skaffa premium. dölkfldjorejfoedfjofodojdo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

There must be some word today!
Deliver the letter, the sooner the better